نگاشته شده توسط: baadesabz | اکتبر 30, 2008

تلاش برای برکناری یک فرد بی سواد اینقدر مشکل است؟!

معلوم نیست بالاخره یک فرد بی لیاقت و بی سواد چه طور از کار برکنار می شود در این کشور. قضیه کردان را دیگر کمتر کسی است که نداند. با بی سوادی و روی ِ تمام ناشدنی، دروغش را گفته و آمده سر ِ کار. بعد قضیه ی بی سوادی ِ جناب ِ رییس لو می رود. اعتراض سرکوب می شود(با فیلتر الف)، تا نشان دهند که اهداف خودشان برایشان ارجحیت دارد به تمام آبرو و حیثیت ایران و ایرانیان.
از هر دروغی برای نگهداری از خودشان استفاده می کنند. بعد از اینکه قضیه بی سوادی ِ وزیر محترم مشخص می شود. باز هم این مجلس است که در عین بی لیاقتی ِ تمام عیار ِ مختص به خودش کمترین واکنش را در مواجهه با این گندکاری نشان می دهد. از طرفی دیگر احمدی نژادی که ادعای آزاد بودن ِ جامعه ی ایرانی را می کند در تلویزیون ِ ملی اش، این حق را برای مردمش قایل نمی شود تا از بی سوادی و دروغگویی فردی که سال دیگر انتخاباتشان را بر عهده دارد، با خبر باشند و بدانند!
حالا هم که چندین نفر در مجلس پیدا شده اند که خدمت به ایران را ارزشمند می دانند، فردی از طایفه ی احمدی نژاد با تقلب می رود که از نمایندگان ِ ملت امضا بگیرد برای انصراف از استیضاح کردان!(منبع: اینجا). واقعا در این کشور دورویی و دروغگویی و پست فطرتی تا چه حد باید به عرش برسد توسط اینان؟ بعضی مواقع فکر می کنم که خدا واقعا چقدر صبور است که اینان را به حال خودشان رها کرده.
احمدی نژاد هم که نشان داده فقط حرف بلد است بزند جلوی مردم و وقتی که بر روی صندلی اش تکیه می زند، حرفش و کلامش چیز دیگریست.
احمدی نژاد گفته که برای دفاع از دکتر ازاله، تمام قد ایستاده است(منبع: اینجا).
کار آنچنانی از دستمان بر نمی آید ولی باید عرض کنم که هیچ وقت زورگویی و تکبر بر روی زمین استوار نمانده است و نخواهد ماند.


پاسخ

  1. سلام.
    از اينكه به ماتينه در بالاترين لينك دادي متشكرم.
    در صورت امكان دعوتنامه بالاترين را برايم ارسال كنيد.


بیان دیدگاه

دسته‌بندی