نگاشته شده توسط: baadesabz | نوامبر 8, 2008

جنتی! تو هم مانند اربابت هستی

جنتی: ده‌ها روزنامه به جان دولت افتاده‌اند و هرچه مي‌خواهند مي‌گويند و در عين حال مي‌گويند آزادي نيست، از خارج هم براي آنها هورا مي‌كشند اما كور خوانده‌اند كه مردم، مملكت را دو دستي تقديم اين‌ها كنند. نه تنها امريكايي‌ها و اروپايي‌ها مردم ما را هنوز درست نشناخته اند، ظاهرا عده‌اي هم در داخل هم هنوز باورشان نشده كه مردم ما مسلمان و متدين هستند(خبرگزاری فارس).

جنتی، تو هم نوکر همان اربابی هستی که همین دیروز ادعای نمایندگی خدای را بر روی زمین می کرد. تو هم همان کافری هستی که می چاپی ولی زبانت باز هم دراز است. تو همان پدرسوخته ایی هستی که صلاحیت ِ نامزدان ِ نمایندگی مجلس را بر حسب تعداد نخ های ریششان می سنجید. تو همان نامردی هستی که می روی دروغ می گویی و ادعا می کنی ولی در جامعه کار دیگری می کنی.
اگر این است دینتان، من اولین نفری هستم که با کمال، افتخار خواهم کرد به پاره کردن ِ آن. روزگار ِ تو هم مانند اربابت به زودی به پایان خواهد رسید.
من نه خارج نشین هستم و نه مزد بگیر امریکا و غرب. ولی باور کن تا زمانی که دانه دانه ی امثال بی همه چیزی مانند تو و اربابت و آن نوکرت(احمدی نژاد) را از روی زمین برنچینم، بی کار نخواهم نشست. تو یک پدرسوخته ایی هستی که هنوز هم احمقانی یافت می شوند که پای منبر ِ کفر گویی، دو رویی و نامردی ات بنشینند و گوش کنند تو را.
تو اگر به اندازه ی یک دانه جو مردانیت و انسانیت در وجودت یافت می شد، هیچ وقت اجازه نمی دادی که مردم در این وضعیت زندگی کنند.
این نشان می دهد که راهی طولانی البته با نتیجه ایی شیرین برای مبارزه با امثال فاسد ِ تو را داریم.


پاسخ

  1. من تقریباً با حرفات موافقم اما یادت باشه راه آزادی به وسیله گفتمان مبتنی بر منطق هموار شده و این مردم هستند که پس از آگاه شدن باید در مورد سرنوشتشان تصمیم بگیرند.

  2. >شما را به خدا قسم مي دهم نگذاريد اين سيد مظلوم مظلوم تر شود. مگر نمي دانيد از قبل همه چيز تعيين شده است. دارند پول پخش مي كنند بين همان قشري كه حتما در انتخابات شركت مي كنند و آنهائي كه طرفداران خاتمي بدان ها دل بسته اند در روز انتخابات در حال عيش و نوش خود هستند و در انتخابات شركت نمي كنند. اگر او نيايد بين خود شان اختلاف ميتد و كار احمدي نژاد تمام است ولي اگر سيد بيايد آنها متحد مي شوند و اين فقط به نفع احمدي نژاد است تازه اگر بگذارند سيد انتخاب شود از روز اول كارشكني مي كنند و از همه بدتر نتايج كارهاي نادرست اين دولت را سيد بايد جواب بدهد و احمدي نژاد 4 سال ديگر مي آيد و مي گويد اگرمن بودم فلان مي شد و بهمان مي شد. با آمدن سيد فقط مرگ احمدي نژاد به تعوبق مي افتد ولي با نيامدنش به زودي احمدي نژاد به زباله داني تاريخ ميرود. واقعا اگر كاري از شما برمي آيد نگذاريد برخي افراد فرصت طلب و تشنه قدرت سيد را به مسلخ بفرستند. اين دقيقا خواست احمدي نژاد و طرفدارانش است.


بیان دیدگاه

دسته‌بندی