نگاشته شده توسط: baadesabz | نوامبر 5, 2008

خامنه ایی فرستاده ی خدا!

آیت الله خامنه ای در یورشی بی سابقه به منتقدان دولت، آنها را کسانی خواند که می خواهند به «اصل نظام» خدشه وارد کنند و خداوند از آنها نخواهد گذشت.

خامنه ایی را چه کسی منصوب کرده است؟ وجود نظام جمهوری اسلامی برای چیست؟ جز این است که کل سیستم برای پیشرفت مردم بنا شده است؟
خامنه ایی یا هر شخص دیگر به چه حقی و با کدام حق از طرف ِ خداوند صحبت می کنند و افاضه می فرمایند؟ ایشان مگر نماینده ی خدا بر روی زمین هستند؟
کفر گویی هم حدی دارد به والله. مردم را با تمام آرزوهایشان به گند کشیدند آنوقت به اعتراض های به حق ِ وارده هم اعتراض می کنند و زبانشان یک و نیم متر اضافه تر هم دراز است. این دولت با این همه وزیر ِ برکنار شده و مستعفی و با آن رییس جمهور بی لیاقت و شومپن اش نوبری است برای تاریخ ِ ایران از زمان ِ هخامنشیان به این ور.
آن وقت دهانمان را هم ببندیم که منافع آقایانی همچون تو به خطر نیوفتد، خدای نکرده؟ به درک… 100 سال سیاه نباشد آن منافع تا زمانی که مردم ایران در عذاب هستند.
آقای خامنه ایی باور بفرمایید زورگوترین زورگویان هم روزی عمرشان به پایان خواهد رسید. پس بیا کمی آدم تر باشیم.

پ.ن: دوستی محبت کردند و من رو به عضویت ِ بالاترین در آوردن. ازش همینجا تشکر می کنم.


پاسخ

  1. جانا سخن از زبان ما می گویی! آفرین!

  2. خداوند بالاترین مکر خود را شامل حال آقایان روحانی نموده است.تنها کاری که میکنم این است که هر روز با خواندن اخباربه عاقبتشان میخندم

  3. عالی گفتی

  4. باسلام من فرزند آزاده و جانباز هستم
    ديشب وقتي اين خبر را شنديدم سرم شاخ در آورد آخه من نميدونم براي چي اينقدر از يك رئيس جمهور خاطي حمايت مي شود . پذر من 7سال زجر كشيد وجانباز شدگه حالادر سال 87 كه همه منتظر شكوفا شدن وبه ثمر رسيدن خون شهدااند ، شاهد باشيم كه آقاي خامنه اي تمامي اين واقعيات و خونهاي ريخته شده را مانند رئيس جمهور به تمسخر بگيرند و از يك آدم متقلب دفاع كنند واقعا وقاحت هم حدي داره آقا باور كنيد اينها مردم را گوسفند فرض كرده اند با شد تا صبح دولتتان بدمد روزي كه با فرزندان شهدا شاهد

  5. رسوا شدن فريبكاران باشيم

  6. پس منبعد مخالفت با دولت هم تراز زنا و غيبت و ساير گناهان كبيره خواهد باد …..مي بينيد دوستان چطوري صورت مسوله را پاك مي كنند خدا به داد مابرسد دراين واويلا

  7. …..حرف حساب جواب ندارد

  8. با سلام

    من هم وقتی سخنان خامنئی را خواندم تعجب کردم .آنطور که خبرگزاری های دولتی نوشتند این سخنان برای کارگزاران حج بوده است ولی این جمله آقای خامنئی اصلا چه ربطی به حجاج دارد هنوز هم نفهمیدم رابطه این سخن با بقیه حرفها وی را
    اگر کسی می تواند مرا روشن کند ممنون می شوم.
    به آقای خامنئی ولی مسلمین جهان می گویند و از ایشان بخاطر همین عنوان انتظار می رفت که به مسلمین جهان برای مقابله با هزاران مشکلی که دارند راهکار نشان داده و رهنمود کنند ولی معلوم می شود این برکناری وزیر کشور برخلاف دهنمودهای قبلی چنان ایشان را از کوره در کرده که حتی در سخنرانی برای حجاج هم نتوانسته این خشم را پنهان نگه دارد .
    البته شاید هم این سخن قلب ایشان باشد بدین معنی که حجاج در ایام حج برای نزدیک شدن به خدا باید در این ایام تمام تلاش خودرا برای تبلیغ دولت منتسب ایشان را برای حجاج دیگر ملل انجام دهند تا حجشان مقبول افتد.
    همانطور که خمینی در زمان حیات خود گفت حچ بدون برائت حج نیست شاید هم منظور خامنئی این باشد که حج بدون تبلیغ برای دولت احمدی نزاد حج نیست
    در هر صورت از دیروز تا بحال درحال فکر کردن به این جملات رهبر ایران هستم و هنوز نتوانسته ام رابطه ای معقول برای این سخنان پیدا کنم

  9. واقعا حرف جالبی زدین .

  10. دمت گرم داش
    جانا سخن از دل ما مي گويي…………………………..
    اما چه سود كه نرود ميخ آهنين در سنگ فرو

  11. harfe hag javab nadarad…
    khob to ham lotf kon mano be balatarin davat kon dig;)

  12. misheh lotf konid man ra ham beh ozviat balatarin bepazirid. az lotf shoma binayat mamnoonam

  13. سلام دوست عزيز
    من مدير وبلاگ سرزمين موعود هستم ، خيلي دوست دارم با شما و وبلاگ قشنگتون تبادل لينک کنم ، اگه امکان اين امر هست لينک من رو با نام “عکس خفن و فيلم خفن ” در وبلاگتون قرار بديد من هم لينک شما رو در وبلاگم قرار ميدم.
    راستي امروز يک کليپ دارم از يه زني که 3 تا سينه داره ، حتما ببين ، خيلي عجيب غريبه !!!
    sarzaminmoud.wordpress.com

  14. ول کن این پیرپاتال از کار افتاده‌رو. این اگه به خدا ذره‌ای ایمان داشت الان وضع ما این بود؟
    راستی چجوری آدم میره تو بالاترین؟

  15. الهم عجل لولیک الفرج

  16. ورنه چیزی که به جایی نرسد فریاد است
    آه سرد

  17. Bacheha biaied ba ham konesh bezarim
    kose zanesham bezarim

  18. […] خامنه ایی فرستاده ی خدا! آیت الله خامنه ای در یورشی بی سابقه به منتقدان دولت، آنها را کسانی […] […]

  19. سخن از چه ميگوييد ؟!
    سخن از خنده هاي شيطاني ؟!
    سخن از آب گل آلود ؟!
    آب گلالود است … به ماهي چه ؟!

  20. ای دوست تا زمانی که مردم همچون گوسفند سر بزیر باشند افرادی مثل خامنه ای نماینده خدا هم میشوند و خود را صاحب همه ملت می دانند و بر مرگ و زندگیشان تصمیم می گیرند .

    شاد و پیروز باشید

  21. با ياد و نام ميترا
    مهربان
    درود بر شما
    براستی که الله هميشه بر روی زمين نمايندگانی داشته است . محمد هم از زبان خدا می سرود ، بر مبنای نفسانيات خود و فرامين مانی بزرگ و عرب حرامزاده از راه پاک مانی ، چنين راه پليدی را بنيان گذاشت که هزاروچهارصد سال است که بر زمين خون مظلومان را جاری کرده است .
    در انتظار دخالت های بيشتر الله بر زمين باشيد که حق ورود به عرصه سياست برای نظاميان هم مقدور می شود و بزودی نمايندگان الله به ثروت و اسلحه خودمان ، ريشه مان را می کنند اگر به اين خواب هزاروچهارصد ساله پايان ندهيم .
    زبان و کلام عرب بر اساس جادو برنامه ريزی شده است ، خيرش ، شر و شرش ، شر است .
    در بساط يهوه و الله هرگز زندگی رواج نداده اند که اين حراميان الهه های مرگ و نابودی و حسرت بوده اند ، برای پيروان ناآگاه ، و جان و مال و ناموس بی ارزش ايشان زير پای مبلغان و مفت خواران مذهبی .
    او

  22. اقا این حرفها چیه می زنی مگه نمی دونی طبق نظریه ولایت فقیه خمینی (ببخشید حضرت آیت الله العظما امام خمینی مدظله عالی (ره)) در دوران غیبت ، فقیهان نمایندگان خدا در زمین هستند
    نمی گی الان خدا سوسکت کنه ؟
    استغفروبالا…………
    راستی ما هم مدتهاست دنبال یکی از این دوستها می گردیم که عضومون کنه (منظورم عضو بالاترینه ) ولی تا حالا که شانس نداشتیم
    به خدا من شبها خواب بالاترین می بینم

  23. آقا این حرفها چیه می زنی مگه نمی دونی طبق نظریه ولایت فقیه خمینی (ببخشید حضرت آیت الله العظما امام خمینی مدظله عالی (ره)) در دوران غیبت ، فقیهان نمایندگان خدا در زمین هستند
    نمی گی الان خدا سوسکت کنه ؟
    استغفروبالا…………
    راستی ما هم مدتهاست دنبال یکی از این دوستها می گردیم که عضومون کنه (منظورم عضو بالاترینه ) ولی تا حالا که شانس نداشتیم
    به خدا من شبها خواب بالاترین می بینم

  24. سلام به قول فرهاد جان :جانا سخن از زبان ما می گویی! آفرین!
    واقعاٌ خجالت نمي كشه
    از خدا نمي ترسه تو اين سن!!!!!
    واقعاٌٌ به قيامت ايمان نداره ادا در مي اره…….
    اين ها را براي مسخره به ما مي گه !!!
    اگه روز ياز من پرسند شيطان كيست بي شك مي گم خامنهاي نه ابليس

  25. چرا از دوستان بسیجی که همه جا افاضات می فرمایند خبری نیست؟ محال جایی برمو کامنتاشون منو آزار نده!
    غیر از اینه که هیچ دفایی از گندایی که رهبرشون می زنه ندارن ؟؟

    آخه یاوه گویی تا کی… به جایی رسیدن که راهی برا دفاع از خودشون نذاشتن…
    حالا برید تو هواپیما ها نمازخونه بزنید ابله ها…

  26. خفه شو بی شعور نفهم.

  27. کیر تو کس خواهر مادر خامنه ایی ،خمینی ،و همه کسانی که حزب الله هستند


بیان دیدگاه

دسته‌بندی